مصاحبه آرشیو خبر ها
واکنش پیرلو به مصدومان یوونتوس ! از رونالدو تا برناردسکی ...

واکنش پیرلو به مصدومان یوونتوس ! از رونالدو تا برناردسکی ...

در حالی که یووه از بازگشت پائولو دیبالا و برطرف شدن نسبی آسیب دیدگی او خوشحال بود و اندره آ پیرلو به بازیکنان و سیستم تیمی اش می اندیشید خبر از مصدومیت برناردسکی و رونالدو رسید تا یک بار دیگر یوونتوس از حضور بازیکنانش در تیم های ملی صدمه ببیند، این مشکلی ست که هر چند وقت یک بار برای بیانکونری روی میدهد و بازیکنان این تیم با اسیب دیدگی اردوی تیم ملی کشورشان را ترک و در نهایت یوونتوس را از داشتن مهره مورد نظر برای مدتی محروم می کنند.

 

حالا پیرلو برای شروع فصل جدید با سه مصدوم دلیخت، برناردسکی و رونالدو و یک بازیکن نیمه مصدوم در حال امادگی برای بازگشت روبروست و می داند که از همین ابتدای فصل راه سختی پیش رو دارد و نمی تواند از هیچ امتیازی به راحتی بگذرد.

 

مربی جوان بیانکونری در خصوص مصدومین تیمش اش می گوید:

 

این یک بدشانسی است اما امیدواریم که هیچ کدام از بازیکنان با اسیب دیدگی سنگین و طولانی مدتی روبرو نشده باشند، من منتظر جواب ازمایش های نهایی هستم.

 

اما از او در خصوص هواداران و کار در یووه نیز سوال می کنند و او در پاسخ می گوید:

 

از همه ممنونم، از اینکه مورد علاقه و اعتماد هواداران هستم خیلی خوشحالم. حالا متد و شرایط تازه ای را تجربه می کنم و به اندازه کافی هیجان عجیبی را حس می کنم که می تواند برای من بسیار خوشایند باشد. این تجربه و ماجرای تازه ای ست و من حس می کنم این هیجان و احساسات می تواند در پیشرفت کار من تاثیرگذار باشند. حالا بازیکنان زیادی در تیم ملی ها داریم و با سایر بازیکنان در حال تمرین هستیم.

 

اما هدف و مسیر پیش رو

 

ما هدف بزرگی داریم و راه طولانی ای که باید در طول مسیر هرگز هدف خود را گم نکنیم. برای کار با تمام بازیکنان نیاز به زمان داریم و امیدوارم که پیش از شروع رقابت ها بتوانیم تمرینات خوبی را در کنار یکدیگر همه گروه برگزار کنند و بدانیم که در زمین چه می خواهیم، با این حال می دانم که گروهی از بازیکنان اسیب دیده هستند ولی منتظر بازگشت انان هستم.

 

شناخت بازیکنان

 

تقریبا همه بازیکنان را می شناسم، تمام بازیکنانی که اینجا بازی می کنند و هیچ یک بر دیگری برتری ندارد، خیلی زود فضا و رابطه ای که باید بین ما باشد را پیدا کردیم و این می تواند کمک بزرگی برای ما باشد.

 

پیامی برای هواداران

 

با هیجان و البته نگرانی اندکی منتظر بازگشت هستیم، می خواهیم نشان دهیم که یووه چه می خواهد و به چه سطحی از امادگی رسیده و برای دهمین اسکودتوی متوالی مبارزه خواهیم کرد و البته تلاش برای رسیدن به فینال و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. با انگیزه و تلاش زیاد به اهداف بزرگ مان می اندیشیم و می دانیم که اینجا هستیم تا بهترین تلاش مان را برای رسیدن به پیروزی های مهم انجام دهیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: